Rendelésre 1-2 héten belül.
A nagy, merész és a tiszta lejtős teljesítményre épített Vivid Ultimate páratlan hangolhatósággal és csillapítással rendelkezik a technikai terepen való magabiztosság érdekében. A tekercsként működő légrugóval ez a legújabb fejezet a Vivid megbízhatóság és kőbeütő hajlékonyság örökségében. Ezt a prémium hátsó lengéscsillapítót úgy tervezték, hogy a lejtőn át az E-MTB-n át az enduro kerékpárokig minden határát feszegesse.
JELLEMZŐK
Az ÚJ TouchDown RC2T lengéscsillapító felülről érzékeny és rugalmas, miközben stabil és támasztó marad az egész utazás során. A hozzáadott állítható hidraulikus alsó kivezetéssel, amely ellenáll az erős ütközéseknek, ez a helyzetérzékeny lengéscsillapító megbízható teljesítményt és hangolhatóságot kínál energikus reakciókészséggel az utazás minden pozíciójában.
Az ÚJ TouchDown RC2T lengéscsillapító funkciója a visszapattanás-beállítás, a független nagy és alacsony sebességű kompresszió-beállítás, valamint egy könnyen állítható küszöbkar a pedálozás hatékonyságának növelése érdekében. A legtekercsesebb légrugó, amelyet valaha építettünk a legújabb DebonAir technológiával, a Vivid légrugója maximalizálja a finomhangolási lehetőségeket, lehetővé téve a versenyzők számára, hogy bármely kerékpárhoz hozzáigazítsák a pozitív levegőmennyiséget. A megnövelt középső lökettámogatás és a kiemelkedő rugalmasság páratlan utazási érzést biztosít az ösvényen.
Az állítható hidraulikus alsó kimenet öt kompressziós beállítással rendelkezik, amelyek testre szabhatják az alulról kifelé irányuló ellenállás mértékét az utazás utolsó 20%-ában.
A visszapattanó gomb kihúzódik, és láthatóvá válik egy 3 mm-es imbuszkulcs, amely a nagy sebességű tömörítést és a hidraulikus alsó kivezetést is be tudja állítani.
A Maxima Plush Dynamic Suspension Lube csökkenti a súrlódást, hosszabb ideig tart, és javítja a felfüggesztés teljesítményét, menetről menetre.
A 20 kattintással állítható visszapattanás a hangolhatóság széles skáláját kínálja az összes vezetési stílushoz.
A frissített portörlő tömítésnek és a megnövelt olajmennyiségnek köszönhetően a szervizintervallumok most 100 üzemórára nőnek.