A Muc Off 2018 óta vezeti az innovációt a cső nélküli szelepek terén. A V1 és V2 szelepekkel örömmel mutatják be a nagy furatú szelepek harmadik kiadását. A szelepek továbbra is a defektvédelmi kategória szerves részét képezik, ami FONTOS a Muc Off-nál.
A jelenlegi szelepkategória megújításának célja három fő célkitűzésből áll
: 1. maximális teljesítmény és nagy légáramlás
2. egyszerűség a felhasználó számára a tömítőanyag felfújásakor és feltöltésekor, mivel a szelepet nem kell szétszerelni a tömítőanyag feltöltéséhez
3. szelepeinek egyszerű karbantartása
Az új nagy furatú szelepek elérik ezeket a célokat, és új mércét állítanak fel a szeleptechnológiában. Úgy tervezték őket, hogy lehetővé tegyék a maximális gumiabroncs-felfújást anélkül, hogy szükség lenne egy gyakran eltömődő szelepmagra, és lehetővé teszik a felhasználó számára a gumiabroncsnyomás finomhangolását. Új mércét állítanak fel a nagy légáramlású tömlő nélküli gumiabroncs-rendszerekben egy egyszerű mantrával: Full Bore + No Core = Insane Airflow.
Az új, nagy furatú szelepek a következő egyedi tulajdonságokkal rendelkeznek
- A golyósszelep kialakítása és az integrált kar lehetővé teszi a szelep gyors nyitását és zárását a légáramlás könnyed szabályozásához és a nyomás egyenletes finomhangolásához vezetés közben
- Nem használ hagyományos szelepet mag
– Lineáris belső kialakítása a maximális légáramlás érdekében, ami a tömítőanyag felvitelét is megkönnyíti. A légnyomás akár 245%-kal magasabb, mint egy hagyományos szelepmagnál, ami rendkívül hatékony felfújást jelent.
Ez a szabadalmaztatás alatt álló szelep új mércét állít fel, és a nagy átfolyású tömlő nélküli abroncsrendszerek mércéje. A forradalmian új „Straight Through” kialakítás maximális légáramlást és teljesítményt biztosít.
Mondjon búcsút a hagyományos cső nélküli szelepekkel kapcsolatos gondoknak, amelyek eltömődnek, és a szelepmag eltávolítását igénylik a tömítőanyag hozzáadásához és a megfelelő légáramlás eléréséhez a cső nélküli elrendezésben.
A folytonos furatnak köszönhetően a Big Bore Lite akár 230%-kal nagyobb légáramlást biztosít, mint a hagyományos Presta szelepek.
A CNC-vel megmunkált 7075 repülőgép-alumíniumból megmunkált és rozsdamentes acél golyóscsappal ellátott, teljesen szervizelhető szelep úgy készült, hogy a körülményektől függetlenül ellenálljon a legkeményebb utazásoknak is.
- Precíziós CNC megmunkálás 7075 repülőgép-alumíniumból
- Mag nélküli golyóscsaprendszer, integrált karral nyit és zár
- Rozsdamentes acél golyóscsap tömítésekkel és O-gyűrűkkel
- A maximális áramlási hatásfok akár 245%-kal nagyobb áramlást biztosít, mint a Presta szelepek A szelepváltozattól függően
- A hibrid szelep univerzális szelepfeje kompatibilis a legtöbb csavaros és benyomható szivattyúval
- Szervizbarát kialakítás csavarkulcs-lapokkal a fejen, kar és karosszéria
- 4 irányú gumiabroncs betét
- A légáramlás alapja a legtöbb tömlő nélküli betéttel kompatibilis
- 4 mm-es forgácsolt imbusznyílás a könnyű felszerelésért/eltávolításért
- Tartozék Különféle gumilábak az illeszkedés és a tömítés optimalizálása érdekében a különböző felnitípusokhoz
– 25, 35, 45 és 60 mm-es szelepszárral kapható különböző keréktárcsa mélységekhez