All-Mountain és Enduro specialista 160mm-es lökettel!
A 2023-as modellévre a FOX újratervezett Float 36 villákkal érkezik, amelyek számos új technológiát, valamint a meglévő technológiák továbbfejlesztését hozták – a felső lábak üreges koronáját és egy ovális villaoszlopot.
LEÍRÁS:
Úticél: Trail / All-mountain / Enduro
Tengely 15x110mm
Lökethossz: 160 mm
Kerékméret: 29"
Belső lábátmérő: 36 mm
Belső láb állítás : fekete kemény eloxálás
Felfüggesztés: EVOL légrugó 2021
Csillapítás: GRIP2 Variable Valve Control
Beállítás: HSC / LSC; 8-kattintásos HSR / LSR (visszapattanás, lassú és gyors tömörítés)
Eltolás: 44 mm
Villaoszlop: kúpos 1-1 / 8 "- 1,5"
Tengely: úszó QR-tengelyen keresztül Boost 15x110mm
Szín: matt fekete
Egyéb: az eredeti FOX 36/38 sárvédő felszerelése
TECHNOLÓGIÁK:
GRIP 2 csillapítás: 2021-re a FOX a következő szintre emelte a GRIP2 csillapítást azáltal, hogy a szabadalmaztatott VVC technológiát hozzáadta a nagy sebességű kompressziós áramkörhöz. A VVC egy szabadalmaztatott változtatható szelepvezérlő rendszer, amely lehetővé teszi a felfüggesztés teljesítményének külső finomhangolását. A vezérlőkerék elforgatásával a GRIP2 eléri azt, amit általában megkövetel a villa teljes szét- és összeszerelése, az időigényes és bonyolult feladat. Lehetővé teszi a tömörítés beállítását nagy és alacsony sebességeknél, valamint a visszapattanást magas és alacsony sebességeknél.
Úszó: A könnyű FLOAT légrugós rendszer automatikusan egyensúlyba hozza a pozitív és negatív légkamrákat, hogy növelje az érzékenységet és a tapadást, függetlenül a légnyomás beállításától. A motorosok a Volume Air betétek segítségével finomhangolhatják a pozitív légrugó tulajdonságait.
Légtelenítők: A villákon légtelenítő szelepek találhatók az alsó lábak hátulján, amelyek lehetővé teszik a villalábakban lévő nyomás és a légköri nyomás kiegyensúlyozását. A villában lévő eltérő nyomás csökkenti a rugó érzékenységét, így a szelepet ujjal megnyomva kiegyenlítheti. A nyomás a lábakban főként magasabb hőmérsékleten változik, például intenzív használat során hosszú ereszkedéseken vagy nagy magasságban.
Alsó lábszár csatornák: Az új levegő-olaj csatornák lehetővé teszik, hogy az alsó lábakban felgyülemlett levegő áthaladjon a csúszó perselyeken. A csatornák második funkciója, hogy az alsó lábak olaja elérje a felső tömítéseket (tömítéseket), és azokat frissen kenve tartsa.
Lebegő tengely: Az új tengelyrendszer megakadályozza, hogy a villalábak párhuzamosságát befolyásolják az első agy különböző szélességei. A tökéletes beállítás csökkenti a súrlódást rugózáskor, ami hatékonyabb és simább. A villa jobb lábán lévő mechanizmust pontosan a kerékagy szélességéhez igazíthatja, és a tengely behúzásakor megszűnik a lábak szorítása.
Alsó lábív: Az alsó lábak közötti híd új, lekerekített formát kapott, ami növeli a villa merevségét, és egyúttal több helyet teremt a híd és a kerékpárváz között, amikor a villa teljesen le van nyomva.