2 héten belül beszerezhető, a beszállítónk készletének erejéig, a náluk elérhető méretekben és variánsokban.
Kezdő szintű, de modern geometirás merev trail bringa legújabb generiációja a Marintől.
Matt Jones menő videója az általa egyedileg épített 2023-as San Quentin bringájával.
Személyes átvétel esetén ingyenes üzembehelyezést biztosítunk.
Geometriai táblázat lentebb található.
Váz: A legújabb generáció! 6061 alumínium, húzott csövekből, belső kábelvezetés, 141 mm távú ejtőpapucsok, 73 mm-es menetes BB
Villa: SR Suntour XCM34 Boost 15x110 mm átütőtengely, 130 mm út, spirálrugó, 27,5" kerékméret, csavaros átmenő tengely
Felnik: Marin, duplafalú ötvözet, 29 mm-es belső szélesség, 32 küllő
Hátsó agy: Boost gyorszáras 141 mm széles, 32 küllő, Shimano HG kazettatest
Első agy: 110x15 mm átütőtengelyes, 32 küllő
Küllők: 14g fekete rozsdamentes acél
Gumiabroncsok: Vee Tire Co, Flow Snap, 27,5x2,6", MPC Compound, Drótperemes
Hátsó váltó: MicroShift RD-M9195M, 9 sebességes, kuplunggal
Váltókar: MicroShift SL-M9195-R, 1x9 seb.
Hajtómű: Marin Kovácsolt Alu, négyszögtengelyes, acél 32T Narrow Wide lánckerék, Boost láncvonal
Középcsapágy: Zárt ipari csapágyas, négyszögtengelyes
Lánc: KMC X-9
Fogaskoszorú: Sunrace, 9 sebességes, 11-46T
Első fék: Tektro M275 hidraulikus tárcsa, 180 mm tárcsa
Hátsó fék: Tektro M275 hidraulikus tárcsa, 180 mm tárcsa
Fékkarok: Tektro M275 hidraulikus tárcsa
Kormány: Marin Mini-Riser, 6061 duplán húzott alumínium, 780 mm szélesség, 28 mm emelkedés, 5º fel, 9º hátrahajlás
Kormányszár: Marin 3D kovácsolt ötvözet, 45 mm
Markolat: Marin MTN, zárt vég
Kormánycsapágy: FSA No 57E, félintegrált, acél csészés csapágyak, 1 1/8" x 1 1/2"
Nyeregszár: Marin alu, 30,9 mm
Nyereg: Marin Speed Concept
Pedálok: Műanyag platform